• Raspored

  • Kod nas možete vježbati ujutro ili poslije podne. Ukoliko radite dvokratno možete po dogovoru kombinirati Vaše dolaske na vježbe u terminima koji odgovaraju Vašem rasporedu i trenutnom stupnju znanja i kondicije.

    Vježbanje je dva puta tjedno po 75 minuta u navedenim rasporedima i pokriva ga članarina od 290kn. Kombiniranje termina je moguće uz prethodni dogovor.

    Jutarnje vježbanje utorkom i četvrtkom je za sve one koji dan žele započeti mirnim osvještenim vježbanjem u ugodnom društvu i pod budnim okom instruktora koji pazi da tehnike budu pravilno izvedene. Bez obzira koliko imate iskustva ili u kakvoj ste kondiciji vježbe su prilagođene prvenstveno dobu dana u koje se izvode. Razvijanje pokretljivosti, gipkosti, puno disanja i postupni razvoj temeljne jakosti muskulature.

  • Ujutro

  • Dani Vrijeme Opis
    Utorak i četvrtak 9 - 10.15 jutarnje vježbanje
    Srijeda10 - 11.15 besplatno vježbanje za ljude starije dobi
  • Poslije podne

  • Trenutno nema termina utorkom i četvrtkom u 20!

  • Dani Vrijeme Grupa
    Ponedjeljak i srijeda 17 - 18.15 početnici
    Ponedjeljak i srijeda 18.30 - 19.45 napredna grupa
    Ponedjeljak i srijeda 20 - 21.15 početnici
    Utorak i četvrtak 17 - 18.15 nova početna grupa (od 5. rujna 2017.)
    Utorak i četvrtak 18.30 - 19.45 srednje napredna grupa
  • Poseban program: kardio vježbanje (nije uključeno u mjesečnu članarinu)

  • Dan Vrijeme
    Utorak 20 - 21.30
    Petak 18.15 - 19.45
  • Zanimljiva i dinamična kombinacija vježbi jakosti, pokretljivosti i gibkosti. Ponekad samo vlastitom težinom, ponekad uz vanjsko opterećenje, ponekad trake... Uvijek dobra atmosfera, svi podržavamo jedni druge kad nam je teško, zajedno se smijemo ili teško dišemo :) Kardio sat završava vježbama disanja koje vuku korijen iz Wim Hof metode disanja (zakon!).