• Vrste vježbanja

  • Osjećate se bez snage… Zakočeni…Ne daj Bože, ustajete ujutro sa bolovima u tijelu…???

    To su tri rečenice koje najčešće čujem u telefonskom razgovoru sa ljudima koji su zainteresirani za vježbanje. Gotovo kao da me upozoravaju ili opravdavaju kako „ništa ne mogu, pa neka ja ne očekujem baš puno…“

    Ajmo odmah to razjasniti: ovdje Vam nudimo znanje i iskustvo koje može pomoći da se osjećate bolje, ne samo na satu nego i dugo poslije njega.

    Vi slobodno očekujte da ćete tijekom prvih nekoliko dolazaka biti iznenađeni sa onim što će Vam tijelo i dah pokazati kroz pokrete koje izvodimo. Neka iznenađenja će biti ugodna, neka možda malo manje. Ono što u konačnici čini razliku je Vaš stav prema iskustvima koja ćete imati sa sobom. Hoćete li zaključiti kako ste „u banani“ ili ćete prihvatiti trenutno stanje i pronaći zahvalnost prema samom sebi što ste otkrili mjesta gdje Vam je funkcionalnost tijela i daha narušena?

    Ono što Vam sa sigurnošću mogu reći, u grupi u kojoj ćete vježbati bit će ljudi koji su stariji od Vas ili puno mlađi, u naponu snage. I svima će biti jednako zahtjevno i jednako izvodljivo.

    Kako je to moguće?

    Zato jer ovdje učimo da smo mi ti koji upravljamo našim pokretom. Vi i samo Vi određujete intenzitet kojim ćete napraviti neki pokret ili niz pokreta. Ja ću Vam davati precizna uputstva što i kako. Vi ćete biti interpretator toga. Zato predlažem: Svjesno. Polako. Bez natjecanja bilo sa sobom ili sa bilo kim drugim.

    I još nešto: jogom razvijamo našu svjesnost, snagu volje, sposobnost učenja, doživljavanje tijela, našu koordinaciju, propriecepciju, a tek onda fizičku snagu i gipkost.

    Siguran sam u jedno: neće Vam biti dosadno na satu :)

    Nudimo dvije vrste vježbanja:

  • Grupno vježbanje

    Grupe su do maximalno 22 vježbača. Svaki trening sadržava vježbe mobilizacije, stabilizacije i istezanja. Fokus je usmjeren na koordinaciju daha i pokreta ili položaja tijela. Trening završavamo vježbama disanja i koncentracije što nam otvara vrata prema meditaciji.

  • Individualno vježbanje

  •  

    Taj oblik rada odvija se u pravilu u multifunkcionalnoj sportskoj dvorani. Bilo da je riječ o rehabilitaciji, prevenciji ili podizanju trenutnog stanja na viši nivo, rad jedan na jedan omogućava bolju dijagnostiku stanja i brže rezultate. Individualni rad je intenzivniji i zahtjevniji, kako za vježbača, tako i za instruktora.