Bolster bliss radionica

Relativno nedavno se u svijetu joge u Hrvatskoj pojavio duguljasti okrugli jastuk kojeg nazivamo engleskom riječju bolster što znači podržati. Upravo to i jest njegova uloga u izvođenju asana koja nam omogućava drugačije i dublje doživljavanje i proživljavanje određenih položaja tijela.

U sklopu ove radionice upoznat ćemo se s nekoliko načina korištenja bolstera u praksi joge koji će nas pozvati da se potpuno predamo asanama u kojima ćemo se zadržavati neko dulje vrijeme. Pritom ćemo istraživati koliko duboko možemo ući u položaj odnosno koliko nam zaista treba da se potpuno oslobodimo napetosti u tijelu i umu. Rezultat ovog esencijalno restorativnog sata joge je u cijelosti opušteno i regenerirano tijelo na fizičkoj, mentalnoj i emotivnoj razini.

Program radionice:

  • opuštanje s fokusom na dah (vježbe disanja – pranayama)
  • zagrijavanje putem khatu pranam (varijante pozdrava suncu) i određenih prizemljenijih asana
  • istezanje i opuštanje uz pomoć bolstera
  • kratka meditacija

Sat je primjeren svim praktičarima joge bez obzira na količinu iskustva. Potpuni početnici su također dobrodošli. Broj sudionika je ograničen.

Kada? četvrtak, 08.06.2017. u 20:15h.

Gdje? U našem centru.

Zainteresirane molimo da se prijave na lifecoachingyoga@gmail.com najkasnije do utorka 06.06.2017. Unaprijed hvala.

Voditeljica: Jelena Radošević, joga učiteljica

Okvirno trajanje radionice: 2 h

Preporučena donacija: 70 Kn (60Kn + 10Kn posudba bolstera)

Bolster Bliss se provodi u suradnji s Govinda – mjestom svjesnog pokreta i daha te Kreativnim brlogom– supersimpa zagrebačkim proizvođačem bolstera i meditacijskih jastuka – koji je osigurao bolstere za potrebe ove radionice.

O voditeljici:

Jelena je certificirana učiteljica joge s više od 5 godina iskustva u prakticiranju raznih stilova joge (Joga u svakodnevnom životu, Ashtanga, Vinyasa, Dharma, Yin, Iyengar, Hatha, Hot.. ) i otprilike godinu dana iskustva u podučavanju u nekoliko joga centara u Zagrebu. Na svojim satovima važnost pridaje pravilnom i nježnom izvođenju pokreta i asana kako bi se u što većoj mjeri izbjegle potencijalne ozljede, a maksimalno osjetili učinci svake asane. Voli voditi kreativne, zaigrane satove s naglaskom na osvještavanje komunikacije s vlastitim fizičkim i suptilnim tijelom te uživanje u svakom trenutku i položaju.

Podijeli

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Pridružite nam se danas